Beslutsam

Det är intressant hur folk beskriver mitt engagemang.

Mina kompisar brukar ibland säga att jag är ganska enveten. Det äger nog sin riktighet, men jag tycker att beslutsam passar bättre.

Min kära flickvän går lite längre och menar att jag är envis. Kanske ligger det något i det, men jag föredrar nog beslutsam ändå.

Min mor däremot tycker att jag är riktigt tjurskallig. Det kan stämma måhända, men trots allt skulle jag nog hellre säga att jag är beslutsam.

Nåja, jag är inte så enkelspårig som man kanske kan tro. Jag är t.o.m. ganska flexibel och anpassningsbar, för det har jag beslutat ;)

Till topps! /Joel



Kommentarer
Postat av: Kristina

Men knappast så följsam, foglig, eftergiven och undfallande som jag! ;)

2011-05-26 @ 09:36:52
Postat av: Joel

Livet är som en tango. Man kan tro att det är föraren som bestämmer, men egentligen är det följaren som dikterar vilka turer föraren kan ta.

2011-05-26 @ 19:12:14
Postat av: Kristina

Jag för och du följer...

2011-05-28 @ 10:50:49
Postat av: Anonym

Jag är din mor och jag vet bäst. Men jag älskar dig i alla fall. Mamma

2011-06-18 @ 02:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0