Träning v12

Jag har insett att jag nog gick ut för hårt med löpningen, såhär på försäsongen. 27 km på två dagar, speciellt när man inte har sprungit milen på sex veckor, är kanske en väl  optimistisk start. Av den anledningen tog jag det lite varligare och körde bara en 10-kilometersrunda denna vecka. Isklättersäsongen är i praktiken över, så nu under våren får det bli inomhusklättring som träning inför sommarens klippklättersäsong.

Cykel till jobbet (må-fr)
Innebandy i tisdags (60 min)
Styrketräning i måndags och torsdags (60 min)
Löpning i fredags (10 km)
Klättring, inomhus i söndags (90 min)
Totalt 470 min

Till topps! /Joel


Kommentarer
Postat av: Två yxor

Här är lite idéer till träning inför kommande klätteräventyr.



http://www.youtube.com/watch?v=vSYR_gbSOBg&feature=player_embedded

2011-04-02 @ 17:52:26
URL: http://villut.se
Postat av: Joel

Ja, det är ju en ny trend inom träning och fitness. Pole dancing. Dock känns det lite mera rejält med stockar ;)

2011-04-04 @ 17:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0