Facebook-grupp



Idag när jag gick in på min hotmail trodde jag att jag blivit utsatt för en SPAM-attack. I min inkorg fanns 28 nya mejl, men när jag tittade lite närmare såg jag att samtliga var vidarebefordrade meddelanden från den Facebook-grupp som Pamir-gänget har tillsammans. Till grejen hör att det är första gången jag använder mig av just Facebook-grupp till expeditionsförberedelser. Lite konstigt faktiskt, då det är jättesmidigt. All information och korrespondens samlas på ett och samma ställe. Man kan lägga upp bilder, dokument, videosnuttar, länkar och kommentarer.

Jag kan avslöja att de flesta uppdateringarna handlar om hur vi ska ordna med logistiken till och från Khan Tengri. Jepp, det verkar som om vi lägger ned Kommunizma och Korzjenevskoj. Nu är det ingen större förlust då Khan Tengri och eventuellt Pik Pobeda också är snöleopardberg. Dessutom anses de vara svårare än de andra, så egentligen har vi bara höjt ribban. :)

Och tyvärr, bilden till trots, så tar vi inte emot fler medlemmar i gruppen för närvarande ;)

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0