Klokt val?

Den här veckan har träningen gått ganska bra. Jag har än så länge hunnit med ett pass innebandy, två löpturer och två styrkepass. En vän av ordning kan dock sakna ett pass med packning. Faktum är att jag har avstått för att jag vill vila höften. Detta har också gjort att jag haft lite ångest för att jag inte kunnat träna som jag brukar göra.

Jag funderade faktiskt på att köra ett backpass med packning nu under helgen, men jag ska nog ändå avstå. Det bär mig emot, men jag tänkte som så: vad är bäst? Att jag åker till Pamir och inte är fullt så tränad som jag vill vara, eller att jag tränar som jag brukar med resultatet att jag inte kan genomföra bestigningarna. Sett ur det perspektivet, så var valet enkelt. Nu ska ni inte tro att jag är otränad. Det handlar inte om det, utan bara det att jag inte har kunnat träna i den utsträckning som jag önskat.

Till topps! /Joel


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 03:00:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0