Ingen fullträff


Joel berättar idag om ett misslyckat toppförsök, med en "jättesliten" grupp och hårt väder. Kanske gör de ett nytt försök imorgon, men vädret ser inget vidare ut då heller; extrem kyla och tilltagande vind. När Joel uttrycker "jättesliten", då är det inte psykosomatiskt, då är det verkligen illa, så jag röstar absolut för att de tar sig neråt istället för uppåt. Jag är helt övertygad om att tillvaron är bättre där syrenivån är högre, och att man inte ska tillbringa för mycket tid i den miljö de befinner sig nu.

Dessutom tycker jag att de ska komma ner och fira VM-bronset. Klart att de blir besvikna om de blir tvungna att ge sig, men det är bara att ladda om. Som efter Japan-matchen!

Det finns alltid nya höjder att sikta mot! :) /Kristina


Marie Hammarström igår. Så fantastiskt snyggt mål!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kämpa på Joel!



Jag håller tummarna för att ni lyckas med era bestigningar och jag önskar att vi hade kunnat ses bland bergen!



Hälsningar,

Daniel

2011-07-18 @ 08:42:07
Postat av: Jan-Eric

Ja go som Japan i fotboll jOel. du når toppen här kämpar jag med gåstol. Ta toppen Joel jag är med dig härifrån rum 15, Krigare Krigare

2011-07-19 @ 22:50:01
URL: http://hjarntumorresan.blogg.se/
Postat av: Jan-Eric

Fan såg fel på tangenterna det är sal 13 jag bloggar ifrån numera. Vi ses i höst Joel kämpa på toppen år nära meb inga risker nu. Ni tar det här inget är omöjligt. Jan-Eric

2011-07-19 @ 22:52:25
URL: http://hjarntumorresan.blogg.se/
Postat av: Jan-Eric

Go Joel go jag följer dig. Jätte spännande.

2011-07-19 @ 22:54:35
URL: http://hjarntumorresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0