En halsning fran Osj, Kirgizistan

Jag kan meddela att jag nu befinner mig i Osj, Kirgizistan. Vi nadde inte toppen pga. sjukdomar och daligt vader, men jag ar inte alltfor nedslagen av det. Pik Lenin star kvar. Nu har vi nagra dagar pa oss att aterhamta oss innan vi aker vidare mot Khan Tengri.

Jag maste saga att jag verkligen gillar Kirgizistan. Det ar nagot speciellt med detta land. Jag kommer givetvis att skriva en langre redogorelse for vad som hande vid tillfalle.

Jag vill ocksa passa pa och tacka Kristina for ett utomordentligt bloggande.

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Jan-Eric

Bra kämpat Joel Pik Lenin tar du säkert snart.

2011-07-21 @ 22:52:54
URL: http://hjarntumorresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0