Träning v2

Visst är det kul när man märker att man når resultat med sin träning. Det var precis det jag gjorde för några dagar sedan. Jag har haft som målsättning att bli så stark i fingrarna att jag kan göra pull ups på dörrkarmarna. I början kunde jag inte ens hålla mig hängande, men med tiden har jag kommit närmare och närmare. I veckan som gick fick jag för mig att testa då det var ett tag sedan senast. Till min förvåning klarade jag av att göra upprepade pull ups! Kanske tror du att jag tränat massor, vilket jag förvisso har, men faktiskt vilade jag mig lika mycket till resultat. Ett medvetet upplägg baserat på egna och andras erfarenheter.

Cykel till jobbet (må-fr)
Innebandy i tisdags och torsdags (60 min)
Styrketräning i måndags och fredags (60 min)
Inomhusklättring i söndags (60 min)
Totalt 450 min

Till topps! /Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0