Träning v7

Det blev inte så mycket träning denna vecka pga. kolliderande intressen och skador. När det gäller skadan, lyckades jag med konststycket att dra i mitt huvud, så att jag sträckte mig. Det är fritt fram att dumförklara mig. Till något roligare: det är nu klart att jag och Jöer ska åka till Rjukan på torsdag nästa vecka. Det innebär att vi kommer att kunna isklättra hela fredag och lördag för att sedan åka hem på söndag.

Cykel till jobbet (må,on-fr)
Innebandy i tisdags och torsdags (60 min)
Styrketräning i måndags (60 min)
Totalt 300 min


Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Johanna:)

Hoppas skadan blir bra snart:)

2011-02-24 @ 17:21:20
URL: http://johannashorna.bloggplatsen.se
Postat av: Joel

Tack, nacken har redan blivit bättre. :)

2011-02-24 @ 19:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0