Träning v51

Vad kan man säga? Juluppehåll, helt enkelt. Har varit uppe i Norrbotten, och trots goda intentioner blev det ingen träning. Jag tror minsann att jag har haft träningsabstinens, speciellt om nätterna, då jag vaknat och känt mig uppjagad och alert. Vanligtvis sover jag hyfsat djupt pga. av trötthet. Vi får se om jag hinner med ett klätterpass innan jag åker. Det blir i så fall fokus på balans och teknik. Jag har inte för avsikt att köra slut på musklerna inför Marocko.

Cykel till jobbet (må-on)
Styrketräning i måndags (60 min)
Innebandy i tisdags (60 min)
Totalt 210 min

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Två yxor

Då har jag lyckats testa en klätterhall till: Klätterdomen i Göteborg. Var mest säkringsapa. Var där med två barn, en tonåring och en kompis som inte klättrat förr. Blev några turer upp på väggen iaf. En bra hall som man inte klättrar slut på i första taget.

2011-12-28 @ 17:19:59
URL: http://villut.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0