Träning v32

Man skulle ju kunna tro att jag är less på allt vad tält och friluftsliv heter, men det är jag inte, så när Kristina undrade när vi skulle ut och tälta var det bara att packa ryggan igen. Det blev en liten vandring med lätt packning och med mycket god mat och dryck. Vi gick Bergsstigen (12km) som går uppe vid Lugnetområdet. Halvvägs kom vi fram till en kolarkoja, vid vilken vi stannade. Det är alltid mysigt när man i skogens mörker gör upp en sprakande eld. Att sitta vid en kolarkoja är lite att stiga in i sångens och sagans värld, för vi hade eld, kött och rödvin till tröst. Där var helg djupt i skogarnas ro. 

Styrketräning, totalt under veckan (45 min)
Vandring i fredags (90 min)
Vandring i lördags (90 min)
Totalt 225 min

Till topps! /Joel 

Kommentarer
Postat av: Två yxor

Bort längtande vekhet ur sotiga bröst...

2011-08-20 @ 19:16:28
URL: http://villut.se
Postat av: Joel

Precis!

2011-08-25 @ 23:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0