Träning v37

Nu är förkylningen i princip helt borta. Det innebär att jag har kunnat träna för fullt hela veckan. Min förhoppning är att jag kommer att hinna förbereda mig inför Hackmora bergslopp, dvs. köra en hel del löpstärkande träning. Lite intervall och tempo lär behövas. En annan förhoppning jag när på är att jag ska hinna ut och klättra lite klippa innan det blir alltför blött och mörkt. Jag var faktiskt och hämtade mina kvarglömda klätterskor på KFUM-hallen under helgen. Är du sugen på lite klippklättring, så kan du ju höra av dig :)

Cykel till jobbet (må-fr)
Innebandy i måndags, tisdags och torsdags (60 min)
Styrketräning i måndags och fredags (60 min)
Löpning, backintervall i söndags (60 min)

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0