Träning v40

I'm a loser baby so why don't you kill me.

Så kan min insats under gårdagens Hackmora bergslopp sammanfattas. Jag lyckades faktiskt med att försämra min tid med dryga halvminuten. Nåja, jag är egentligen inte så hård i min dom av mig själv. Trots allt är jag hyfsat nöjd med min insats. Nästa år dock ska jag satsa på nytt PB.

Cykel till jobbet (må-fr)
Innebandy i tisdags (60 min)
Styrketräning i måndags (60 min)
Löpning, Hackmora bergslopp i söndags (45 min)
Totalt 315 min



Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Anvi

Tja om träningen består i att sitta på en pub mitt i veckan och hinka öl, vad hade du väntat dig? ;-) You've been watched.

2010-10-13 @ 12:13:49
URL: http://villut.se
Postat av: Joel

Åhå, vem var det som såg mig?

2010-10-13 @ 22:20:52
Postat av: Anvi

Yours truly. Satt några bord bort i ORANGE tröja.

2010-10-13 @ 23:18:56
URL: http://villut.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0