Träning v46



Jag har aldrig varit något balansfenomen. Jag vet inte om det beror på att jag är så hjulbent, men att balansera på lina är inte min grej. Dock har jag insett att jag måste förbättra min balans i och med att jag klättrar mer inomhus nu. Det finns faktiskt ett uppspänt band i klätterhallen och där brukar jag köra lite grann. Det sätt jag tränar balansen på hemma är att stå på ett ben samtidigt som jag blundar. Om jag vill göra det lite svårare för mig, så ritar jag figurer med den lediga foten, t.ex. åttor. Jag har funderat på att köpa en balansbräda, men det får bli i framtiden. Nåja, till veckans träning:

Cykel till jobbet (må-to)
Innebandy i måndags, tisdags och torsdags (60 min)
Klättring inomhus i söndags (90 min)
Styrketräning i måndags, onsdags och fredags (60 min)
Totalt 510 min

Till topps! /Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0