Spotless

Hörrni, ni får inte heller någon signal från spoten, va? Sista meddelandet togs emot igår kväll i 19-tiden om jag läser rätt. Mycket tråkigt, för nu började det verkligen bli intressant! Jag har läst på lite och kommit fram till att den antingen slutat sända därför att batterierna inte beräknas räcka längre än en dryg vecka, och det är väl ungefär nu, eller för att Dawe inte har tryckt på rätt knapp det senaste dygnet. Den måste aktiveras minst var tjugofjärde timme för att fortsätta sända.

Tills vidare finns det inget annat att göra än att vänta. En mycket tråkig sysselsättning, men något som jag förstått att alpinister måste vara bra på.

Mot nya höjder! /Kristina

Kommentarer
Postat av: Linus

Dawe har väl en sån där flashig solcellsladdare med sej tror jag. Och nu verkar det som det kommit ett OK enligt hans spot-tracker. Tror jag.

2010-06-25 @ 00:31:25
Postat av: Kristina

Ja, sent igår kväll. Varför har han inte spoten på då, tror du? De verkar vara stilla, va? Det är roligare när man har något att tolka, så jag tycker han ska slå på den där spoten...

2010-06-25 @ 07:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0