En vecka

Så länge är det kvar tills jag åker :) Dock har jag inte börjat få resfeber än, men det lär komma på torsdag, fredag när jag packar ned de sista grejerna. Det är helt otroligt vad mycket småsaker det är att tänka på, otroligt mycket att ha koll på, t.ex. fixa färgad tejp till markeringspinnarna, kolla vilka batterier som behövs till radioenheterna, notera antalet kalorier i varje medhavd matbit osv. Ofta hinner man tröttna på alla saker som man måste kolla upp och fixa. Dock är det min fasta övertygelse att det är summan av detaljerna som avgör om det blir en lyckad expedition eller inte. 

Jag vill passa på att meddela att min blogg kommer att uppdateras lite sporadiskt under min bortavistelse. Om jag lyckas få iväg något SMS, så kommer min stand in att vidarebefordra detta till bloggen :)

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Andreas Ribbefjord

Har läst din blogg en del. Lycka till och tack för tipsen!



/ Andreas

2010-06-07 @ 01:12:59
URL: http://www.ribbefjord.se/
Postat av: Joel

Tack själv Andreas! Alltid kul när man får lite feedback på det man skriver :)

2010-06-07 @ 07:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0