Träning v2

                   

Sådärja, nu är man igång med träningen igen. Det känns riktigt bra. Faktum är att jag har gått upp ett par-tre kilo under julledigheten. Och det är inte muskler vi pratar om nu. Det kan väl förklaras av ett ökat kaloriintag, samtidigt som träningsmängden minskade. Nu ska extrakilona bort, med tanke på beach 2010, som kommer att tillbringas i dunjacka i Alaska ;)

Cykel till jobbet (må-fr)
Innebandy i måndags, tisdags och onsdags (60 min)
Styrketräning i onsdags och fredags (60 min)
Löpning 10 km i fredags

Till topps! /Joel

PS. Jag förstår att ni undrar när denna bild togs, men jag måste avslöja att det är ett montage ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0