Inköpslista

Listan på grejer jag ska köpa till Denali har börjat bli ganska lång. Det ser ut som om det blir gröt under våren för min del. Nåja, det är en prioritering jag gärna gör. De grejer jag ska köpa är:

Storskor med inbyggda damasker
Skalbyxor
Snöspade, BD Deploy 3 eller 7
Lavinsond
Pickets x 2
Snöskor
Liggunderlag
Värmeväxlare
Nalgeneflaskor
Ryggsäcksöverdrag

Några grejer som står på kanske-listan är:

Större ryggsäck
Snösåg
Dunvantar
GPS
Digital termometer
Saturationsmätare

Jepp, många grejer blir det! Och jag har säkert glömt en hel del.

Till topps! /Joel


Kommentarer
Postat av: Kristina

Det är ju gott med gröt, Joel!

2010-02-04 @ 20:45:38
Postat av: Joel

Sant, men det blir lätt lite enahanda.

2010-02-05 @ 18:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0