Träning v48

Jag är faktiskt nöjd med att jag tränar så pass mycket som jag gör. Så här års är det ju mest mörkt och kallt. Samtidigt är det länge till nästa stora expedition, vilket brukar avspegla sig på motivationen. Dock har jag fått en liten nytändning av att jag satsar mer på inomhusklättring just nu. Det finns så mycket att utveckla, bl.a. har jag nämnt balans tidigare, och i helgen var jag och köpte en balansbräda. Nu står jag mest med slutna ögon och flaxar med armarna :)

Cykel till jobbet (må-fr)
Innebandy i tisdags (60 min)
Klättring inomhus i söndags (120 min)
Styrketräning i måndags och fredags (60 min)
Löpning i lördags (13km)
Totalt 515 min

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0