Träning v13

Idag ska jag åka till Jämtland och Sylarna. Det är tredje gången gillt för denna tur. Vädret ser ut att bli helt ok, enligt yr.no. Dock har inte uppladdningen varit helt optimal. Muskelbristningen har tvingat mig till att vila. Av denna anledning har träningen blivit eftersatt, men det är inte så mycket att göra. Förhoppningsvis ska skadan inte göra sig påmind, eller förvärras uppe på berget. Jag ser verkligen fram emot denna tur, och att få göra den med en ny klätterkamrat, Lipe.

Innebandy i måndags
Styrketräning i onsdags

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Mårten

Se till att också göra Djävulskammen. Mycket fin tur. Med GPS eller duktig i orentering går den att göra i whiteout, till skillnad från Traversen där det på andra och tredje pinackerna brukar behövas sikt.



Även ett plus är att den är kort, om det är dåligt väder fram till lunch är det inga probem. Har för mig att vi gjorde den på 3,5 h i höstas, Station till station. Med skidor säkert snabbare.



Lycka till!



Mårten

2010-04-06 @ 12:40:09
Postat av: Anonym

Tack Mårten för tipset! Tyvärr körde vi inte Djävulskammen, utan bara Stora Syltraversen, men bergen står ju kvar :)

2010-04-09 @ 22:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0