Nya dojor

Jag har skjutit upp det gång på gång, alltid med motiveringen att mina gamla duger. När det gäller löpning så är jag absolut ingen materialare. Jag vill inte lägga ned massa pengar på dyra löpardojor, när dessa pengar kan gå till 6000-kronorsstorskor ;) En bidragande orsak till min inställning är väl att löpning är medlet inte själva ändamålet. Men idag föll jag slutligen till föga, och gick och köpte mig ett par på Stadium. Nu får mina gamla pensionera sig efter, jag vågar knappt skriva det så att alla löparfreaks kan se det, två och ett halvt år.

Ja, jag vet, det var på tiden. Nåväl, jag tänkte inviga dem idag i alla fall :)

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Linda

Äh, det är inte år utan antal mil som räknas så där ligger dom nog i lä ;) Själv har jag ett par skor som gått 50mil över komfortgränsen men jag har inte hjärta att sluta springa med dom .-)

2010-04-26 @ 08:16:40
Postat av: Joel

Hm, 50 mil över komfortgränsen, dit lär jag aldrig komma. :)

2010-04-26 @ 22:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0