Fredagsfys

Då var det dags igen för lite fredagsmys, nej förlåt, jag menar fredagsfys ;)

Det var ganska länge sedan jag var och körde ett styrkepass på gymmet. Av den anledningen tog jag det lite lugnare än vanligt. Dels för att inte överanstränga mig, dels för att jag hunnit tappa lite på dessa veckor. Dock kändes det väldigt bra. Inte sällan brukar jag känna mig ganska oinspirerad och trött när jag kör mina pass, men som tur är brukar jag komma igång med tiden. Denna gång var jag alert från första början och det höll i sig genom hela passet. Det kändes riktigt uppiggande. Förmodligen hänger det samman med att jag är ganska utvilad, eftersom jag inte spelar innebandy just nu. Nåja, nästa vecka tänker jag testa innebandy på måndag, men det blir nog bara lite backspel. För även om låret känns bra, så gäller det att skynda långsamt.

Till topps! /Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0