Vaccin för Kili

Idag har jag tagit tag i detta med vaccin för Kilimanjaro, Tanzania. Nästa vecka ska jag gå och få alla mina sprutor. Det verkar bli åtminstone tre stycken: en twinrix, en mot gula febern och en kombinerad polio, difteri och stelkramp. Dessutom ska en läkare ordinera malariaprofylax. Det blir en sammanlagd kostnad på ett par tusen, men som vi säger hemmavid: bätter to bi säjf thän sårry.

För övrigt kan jag meddela att argentinsk tango var precis så sensuell som jag hade föreställt mig. Funderar allvarligt på att anmäla mig till en nybörjarkurs :)

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja.. Joel börja dansa!

2009-09-24 @ 10:04:54
Postat av: Joel

Jepp, jag ska. Är anmäld till en nybörjarkurs nu på lördag :)

2009-09-24 @ 18:40:57
Postat av: Joel

Apropå det, hur står det till med ögonen?

2009-09-24 @ 19:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0