Träning v37

Och så sitter man vid datorn med en duktig träningsvärk i ryggmusklerna. Det har varit en mycket intensiv träningsvecka. Grejen var den att upplägget inte var optimalt, då jag bl.a. körde styrka i fredags med en hel del pull ups och axelträning. Alltså hade några centrala muskelgrupper redan fått sig en genomkörare, vilket också tog ut sin rätt, för på söndagen var jag riktigt trött.

Tyvärr blev det inte en enda vilodag under veckan pga. den spontana klätterhelgen. Dessutom har jag kört ganska intensiva pass. Jag får nog ta det lite lugnare under veckan som kommer och/eller lägga in en extra vilodag.

Cykel till jobbet (må-fr)
Löpning 12 km i onsdags
Innebandy i måndags, tisdags och torsdags (60 min)
Styrketräning i onsdags och fredags (60 min)
Tradklättring i lördags och söndags, Grönbrinksberget 7-8 leder

Till topps! /Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0