Träning v40

Veckan har flutit på helt enligt planerna. Det verkar som om jag sträckte mig i nacken i fredags på gymmet, men det var inte så farligt, då jag inte kände av det nämnvärt på lördagen. Dock drog undertecknat pucko ut i löpspåret i söndags, med resultatet att sträckningen blev riktigt ordentlig. Idag har jag gått omkring med en stel nacke. Dessutom är det en konstig sträckning, då jag får ont varje gång jag sväljer, dvs. att äta och dricka är lite smärtsamt :) Vidare har det resulterat i att jag ställer in innebandyn idag och imorgon. Jag får se det som en återhämtningsperiod.

Cykel till jobbet (må-ti, to-fr)
Löpning 12 km i söndags
Innebandy i måndags, tisdags och torsdags (60 min)
Styrketräning i onsdags och fredags (60 min)

Till topps! /Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0