Nedräkning

Alla förberedelser är gjorda. Jag är nyklippt, utrustningen är genomgången och det sista träningspasset inför Kili är gjort. Nu har jag bara några hushållsgrejer kvar att fixa; blommor ska vattnas, räkningar betalas, kylen rensas osv. Trots att det är så nära nu, så känns det fortfarande inte riktigt påtagligt. Jag är inte riktigt med mentalt. Kanske är detta en stressreaktion. Nåväl, jag hoppas och tror att jag ska komma ikapp när jag väl sätter mig i bilen för att köra till Arlanda på fredag morgon. Åhh, snart sitter jag och äter frystorkad mat som jag sköljer ned med klorerat vatten. Kan livet bli bättre än så? :)

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Robin

haha precis! Kan livet bli bättre!

2009-10-22 @ 07:44:54
Postat av: Ken

Avundsjuk är vad jag är. Längtar tillbaka....



Önskar dig framgång!



2009-10-22 @ 11:38:36
Postat av: Anonym

Livet kan bli bättre. Ska tänka på dig och din frystorkade mat och ditt klorerade vatten när jag sitter i Berlin och njuter av vällagad tysk husmanskost nedsköljd med mängder med god pilsner! Lycka till!

2009-10-22 @ 18:36:01
Postat av: Kristina

Önskar lycklig resa och god klättring! Jag ska samla på mig några mailerbjudanden här under höstlovet, som du kan få kika igenom när du kommer tillbaks hem igen! ;-)Nu när du undrar om livet kan bli bättre än så, menar jag...



Till topps! ("Till" styrde genitiv i fornsvenskan, det där är alltså en grammatisk rest vi får dras med.)

2009-10-22 @ 20:50:15
Postat av: Joel

Robin: Det är bra att du förstår mig :)



Ken: Tack, förstår att du längar tillbaka :)



Mr anonyme granne: Drick en weissbier, it's on me ;)



Kristina: Tack, jag tar allt jag kan få av scam-liga förslag. Kul att se att du också är lite yrkesskadad, fast det är vi ju alla lite till mans ;)

2009-10-22 @ 22:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0