Träning v48

Jag såg inte gårdagens fotbollsmatch mellan Barcelona och Real Madrid, men jag har sett Zlatans mål i efterhand. Vi snackar verkligen om en riktig delikatess, distinkt, kraftfullt och precist. Jag blev faktiskt lite småsugen på att snöra på mig dobbskorna, men det är inte riktigt säsong för det. Jag får väl nöja mig med att springa på innebandyplanen, à la medelåldersmanér, och leka att jag är Foppa istället ;)

Cykel till jobbet (må-fr)
Innebandy i måndags, tisdags och onsdags (60 min)
Styrketräning i onsdags och fredags (60 min)
Löpning 12 km i söndags

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: K

Du kan leka Foppa...eller Schhhpiderman! :)

2009-11-30 @ 20:43:53
Postat av: Joel

Hm, Schhhpiderman möter Svarta änkan...

2009-11-30 @ 22:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0