Bye bye Africa!

Star just nu inne pa Kilimanjaro International Airport och vantar pa att vi ska fa checka in. Om allt gar enligt planerna, sa landar jag pa arlanda strax fore midnatt. Jag maste saga att denna resa har varit riktigt intensiv och handelserik. Jag ar mycket, mycket nojd med allt. Bestigningen gick bra, trots att det inte blev precis som vi hade planerat. Sedan blev safarin riktigt lyckad, da vi dels fick se de fem stora, dels fick vi se ganska unika grejer som en leopard bli jagad av en flock babianer. Vi fick ocksa se hur en geopard forst smog sig nara en gasell, for att sedan komma upp i en enorm hastighet och lyckas fanga sitt byte. Det ar helt enkelt grejer man inte kan fa se pa bestallning. Naval, nu star Dawe och hanger bakom mig och vill komma at datorn, sa jag avslutar nu. Jag kommer givetvis att skriva mer utforligt + lagga upp bilder nar jag kommer hem till Sverige.

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0