Träning v25

Då var det dags, idag åker jag ned till Alperna. I fråga om hur pass fysiskt förberedd jag är lär det visa sig. Jag är definitivt inte lika tränad som inför Aconcagua, men faktum är att jag har haft vissa tecken på överträning under de senaste veckorna, så jag har inte legat på latsidan. Dock har jag vilat sedan i fredags, så förhoppningsvis ska jag hinna komma i riktigt god form tills på onsdag, då de riktiga ansträngningarna börjar :) Det ska bli jäkligt kul att träffa hela gänget nere i Zermatt :)

Här kommer veckans träning:

Cykel till jobbet (må-on)
Innebandy i måndags (60 min)
Löpning 12 km i torsdags och fredags
Styrketräning i onsdags (60 min)

Tänkte avsluta detta inlägg med några "boyerska" ord: 
Bryt upp, bryt upp! Den nya dagen gryr .
Oändligt är vårt stora äventyr.

Nu ska jag gå ut och ta för mig av livet ;)

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0