Träning v29

Då var det dags att registrera träningen för vecka 29. I början av veckan tog jag det lugnt för att i möjligaste mån hinna återhämta mig efter Alperna. En nödvändig strategi, då jag återfick några välbehövliga kilon inför Elbrus. Fysiskt sett var Elbrus inte så tufft, speciellt inte då jag redan var acklimatiserad. Värt att nämna kan väl vara att vissa av sträckorna gjordes med full packning, vilket givetvis ökar kvalitén på träningen ;)

Fredag - Acklimatisering Azau (2200) - Garabashi Botchki (3800+100) - Mir (3500) 5h
Lördag - Acklimatisering Mir (3500) - Pruit 11 (4150) 2h15m
Söndag - Garabashi Botchki - Pruit 11 2h30m

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0