Tillbaka i Azau

Jag sitter just nu i ett litet rum med internet pa ett ryskt hotell. Grejen ar bara den att det ligger en ryss och sover har inne samtidigt som jag knappar vid datorn. Jag forstod det som om det var en ur personalen. Naval, Ryssland upphor aldrig att forvana.

Jag tankte bara beratta att jag stod pa toppen av Elbrus i tisdags morse vid 08,30 lokal tid. Vi kom faktiskt ned till Azau redan i forrgar, men vi har inte hittat nagot fungerande internet pa ett tag. Forst idag hittade jag till detta hotell. Bestigningen gick bra i stort, tyvarr kom inte alla upp till toppen. Maer verkar ha haft nagot i kroppen som gjorde att hon har legat i feber de tva senaste dagarna.

Naval, jag ska skriva en utforligare redogorelse for bestigningen nar jag har kommit hem till Sverige. Dessutom har jag ju lite bilder att visa.

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Per

Grattis! Kul att du kom upp!

2009-07-24 @ 14:30:50
Postat av: Joel

Tackar, jag var välacklimatiserad från vår Alptur. Inte en tillstymmelse till huvudvärk.

2009-07-25 @ 04:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0