Äntligen, Elbrus!

Idag har jag fixat och trixat med de sista förberedelserna inför Elbrus. Jag har gått igenom packningen och pulat ner den så gott det gick i ryggsäcken. Jag inser att jag måste skaffa en större rygga. Nåväl, faktum är att jag vet inte om jag har hunnit ladda om riktigt inför morgondagens nya äventyr. Jag ser verkligen fram emot det, men än är jag inte riktigt mentalt där. Fysiskt sett har jag inte hunnit återhämta mig helt, då jag fortfarande har två-tre kilo kvar till min normalvikt. Min ämnesomsättning måste vara astronomisk just nu, för jag har verkligen vräkt, med betoning på vräkt, i mig mat för att återhämta förlorad vikt. Efter Alperna hade jag ju tappat fem-sex kilo, så viss framgång har jag haft.

Det här ska bli riktigt, riktigt roligt och jag ser verkligen fram emot det. Hoppas bara jag får behålla fler kilon på denna tur :) Jag kommer att försöka uppdatera, så gott det går, men med Ryssland vet man aldrig. Även om det har gått förr finns det inga garantier för att det funkar nu.

к вершиные! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0