Träning v2

Det börjar väl bli dags att ta tag i träningen igen. Dock är det faktiskt så att det är lite svårt att motivera sig nu när man inte har något särskilt att träna inför. Förvisso ska jag klättra en del berg i Alperna till sommaren, men den fysiska utmaningen känns inte tillräcklig för att motivera mig att träna.

Det verkar som om jag måste börja fokusera på mitt nästa stora mål som verkar bli att skida över Grönland. Jag kanske måste anmäla mig till Vasaloppet nästa år. Undra om man kan ha tur och få tag på en återbudsplats till årets vasa? Hm, fast det första vore väl att införskaffa ett par längdåkningsskidor för ändamålet.

Nåväl, här kommer veckans träning:

Cykel till jobbet (to-fr)
Ridning i måndags (120 min)
Innebandy i torsdags (60 min)

Till topps! /Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0