På försäkringsfronten intet nytt

Eftersom jag inte hade hört av Europeiska försäkringar på ett par veckor, trots löfte om att de skulle återkomma, så ringde jag upp dem idag. Jag fick då beskedet att de inte hade möjlighet att försäkra mig och mitt projekt, då det var för "expeditionslikt". Hm, expedition är ju precis vad vi pratar om här. Nåväl, då gäller det bara att fortsätta jaga försäkringsbolag. I vårt samtal nämnde han att det fanns ett norsk bolag, han visste dock inte vilket, som erbjöd möjligheterna att teckna liknande försäkringar.

Nåväl, det är ju inte så att jag har bråttom, men det vore kul att kunna veta att man är försäkrad och till vilken kostnad. För övrigt ska jag "hem" till Boden, kanske blir det lite utförsåkning, vilket vore bra inför Gran Paradiso. 

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppa in på msn nån dag.. jag behöver lite råd..

2009-02-21 @ 21:14:48
Postat av: barnförsäkring

hehe intressant och kul! Hoppas det gick bra till slut?

Postat av: Joel

Barnförsäkring: Ja, jag hoppas att det löser sig med försäkringsfrågan. Jag tror dock inte att livkompagniets barnförsäkringsavdelning kan hjälpa mig ;)

2009-02-25 @ 12:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0