Träning v50

Allt gick enligt planerna under den gångna veckan. Under veckan som kommer, blir det en nedtrappning i träningen, för att under julveckan helt avstanna. Syftet är dels att få bara lata mig under julledigheten, dels att lägga på mig lite inför Sylarna. Ja, det är ganska skönt att närma sig julbordet med inställningen att man vill gå upp i vikt :) Mitt problem är snarare att jag har en ganska hög förbränning, så jag måste kämpa för varje hekto jag lägger på mig. Det är ett tufft jobb, men någon måste göra det ;)

Cykel till jobbet (må-fr)
Innebandy i måndags, tisdags och onsdags (60 min)
Styrketräning i onsdags och fredags (60 min)
Löpning 12 km i söndags

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0