Träning v35

Träningen har börjat rulla på som vanligt, och det känns bra. Nästa vecka börjar innebandyn och det innebär att jag börjar komma upp i en sex-sju träningspass i veckan. Egentligen skulle jag vilja hinna köra två pass löpning och styrketräning i veckan, men frågan är om jag orkar när jag spelar innebandy tre gånger. En tanke är att jag kör två pass av respektive styrka och löpning varannan vecka. Det känns viktigt att jag har en ledig dag, så sju pass funkar inte så bra. Hm, en annan tanke är väl att jag kör dubbla pass en dag :)

Cykel till jobbet (må-fr)
Löpning 14 km i söndags
Innebandy i måndags (60 min)
Styrketräning i onsdags och fredags (60 min)

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0