Träning v32

Nu har jag börjat komma igång med träningen så smått. Det är skönt med de vanliga rutinerna, dels mår kroppen bra av att få springa och gymma, dels blir träningen mer regelbunden. Sommarens träning har annars bestått av ytterligheter, då jag antingen har ansträngt mig under många långa timmar flera dagar i sträck, eller så har jag inte gjort ett jota under veckolånga perioder. Nåväl, nu väntar jag bara på att innebandyn ska börja, så att jag kan få utlopp för alla mina aggressioner ;)

I övrigt ser väl den planerade träningen ut som i våras. Innebandy tre gånger i veckan + minst ett pass löpning och styrketräning i veckan. Jag tänker nog utöka träningsmängden med ett pass, och där kommer jag att växla mellan löpning och gym.

Löpning 12 km i onsdags och lördags
Styrketräning i söndags (60 min)

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0