Träningsnarkomaner?

Jag har tidigare nämnt att jag är medlem i Funbeat, dvs. en sajt där man kan registrera sin träning, ungefär som en träningsdagbok. Fördelen är att man också kan sätta upp mål, kolla statistik osv. möjligheterna är många. Hursomhelst, så brukar jag alltid ligga i topp bland mina vänner när det gäller träningsmängd. Ett faktum som jag egentligen inte brytt mig om, men givetvis noterat. Dock har det hänt något konstigt på senare tid; jag ligger nästan sist. Och ändå har jag inte minskat på min träningsmängd. Det är helt enkelt så att mina kompisar har rört på sig något kopiöst mycket. Jag gläds absolut med mina träningsnarkomaner till vänner, det är bara det att det är ovant för mig att befinna mig så lång ned på listan. Nåväl, kämpa på, för det ska jag göra ;)




Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Linda

Slöfock ;-)

2008-09-27 @ 14:26:38
URL: http://ars.blogg.se/
Postat av: Joel

2008-09-28 @ 12:26:08
Postat av: Joel

Mm, tror jag behöver en PT. Intresserad? ;)

2008-09-28 @ 12:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0