Träning v41

Träningen rullar på. Jag sprang till och från jobbet i fredags, vilket kändes bra då jag verkligen kunde ta helg när jag väl kom hem. Tanken är faktiskt att min träningsvecka kommer att se ut så här ända fram till och med v 46. Sedan ska jag börja trappa ned på antalet pass. Hursomhelst kan jag konstatera att backpassen är otroligt bra. Utan att egentligen satsa på det så tangerade jag mitt personbästa på Sjulsarvsmilen idag. Jag vågar knappt tänka på vad jag skulle ha fått för tid om jag verkligen gått in för att slå rekord.

Cykel till jobbet (må, on-to)
Vandring med packning till jobbet i tisdags (28 kg)
Styrketräning i onsdags och fredags (60/30 min)
Innebandy i tisdags och torsdags (60 min)
Löpning 12 km i måndags
Löpning till jobbet i fredags 9 km
Vandring med packning i söndags, hopptornsbacken x 10 (25 kg)

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0