Reseskildring Mont Blanc

Nu kan de som är intresserade läsa om min bestigning av Mont Blanc. Artikeln finns på Utsidan och är fantasifullt nog döpt till Att bestiga Mont Blanc. Vanligtvis brukar jag inte be om ursäkt för de reseskildringar jag skriver, men denna text når helt enkelt inga litterära höjder (dock nås andra). Jag valde medvetet att utelämna alla reflektioner och spännande paralleller. Texten blev därför mer faktainriktad än inspirerande. Alltså, precis en sådan text som jag själv letade efter inför Mont Blanc.

Nåväl, om du har planer på att bestiga Mont Blanc utmed normalleden, så är denna artikel definitivt värd en titt.

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0