Träning v47

En vecka som har gått i sjukdomens tecken, men jag ska inte tjata mer om det. Jag var faktiskt ut och körde ett backpass igår, pga. underlag och formen så tog jag bara 25 kg mot 35 kg som jag kört med på slutet. Men för att kompensera den lättare vikten så gick jag i mina storskor, det fungerade men jag fick en del skav av skoskaften.

Åter till vikten för det var helt otroligt, jag tänkte inte på att jag hade packning där jag gick. Det är inte var dag man glömmer bort att man bär på 25 kg i uppförsbacke. Det är då man inser att träningen har givit resultat ;)


Cykel till jobbet (ti-fr)
Styrketräning i fredags (30 min)
Löpning 12 km i fredags
Vandring med packning i söndags, hopptornsbacken x 10 (25 kg)

Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha. Underbart nördigt att pricka ut leden. Jag älskar det! Vad heter leden? ;-)

2008-11-25 @ 21:35:52
Postat av: Joel

Hm, den har nog inget namn, men säger du "stigen till vänster om hoppbacken, den där det går en MTB-led", så fattar nog de flesta falubor vad du snackar om ;)

2008-11-26 @ 16:11:10
Postat av: Linda

Men.. Jag som hade hoppats på något flådigt alpinismnamn..

2008-11-26 @ 17:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0