Träning v20

Jag måste få lov att klappa mig själv på axeln lite grann. Jag har varit otroligt disciplinerad hela veckan. Trots att det känts tufft och svårt så har jag genomfört mitt träningsprogram till punkt och pricka.

Alltså, att lata mig :) Denna vecka har inte innehållit någon träning alls förutom cykling till jobbet. En otrolig prestation! Fast i ärlighetens namn måste jag även tacka min syster och hennes barn som varit på besök hos mig under veckan. Utan dem hade jag nog fallit till föga i torsdags och spelat lite innebandy, men nu blev det inte så ;)

Nej, skämt å sido. Jag har ju som sagt haft funderingar kring om jag kan vara övertränad, och därför beslutade jag mig för en längre vila. Det var först idag som jag tränade och då tog jag ett distanspass på 12 km (10+2) i lungt tempo. Det kändes helt underbart! Från och med imorgon börjar jag träna, så smått, som vanligt. Jag måste vara i form tills 14 juni för då ska jag springa vasaloppsleden med TS.

Nåväl, här kommer veckans träning:

Cykel till jobbet (ti-fr)

Till topps! Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0