Träning v9

En vecka som kan sägas ha gått i skidåkningens och vilans tecken. Vilan är förvisso behövlig, men jag befarar att jag måste vila mer än vad jag vill. Jag fick helt enkelt ett ganska fult skavsår på högerhälen som kommer att hindra mig från att löpträna eller spela innebandy. Jag får helt enkelt lägga in några styrkepass nästa vecka istället.

Skidtur med pulka 
Måndag 18 km (Singispasset-Singi-Kuoperjåkka)
Tisdag 21 km (Kuoperjåkka-Sälka-Tjäktja-Renvaktarstuga)
Onsdag 33 km (Renvaktarstuga-Alesjaure-Kieronpasset)
Torsdag 14 km (Kieronpasset-Abiskojaure-Abisko)

Totalt 86 km (Singispasset-Abisko)

Till topps! /Joel


Kommentarer
Postat av: Ylvan

Vi verkar märkligt synkroniserade, haha! Fast mina skavsår har en långt löjligare orsak...

2008-03-08 @ 11:15:58
URL: http://ylvans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0