På prylfronten delvis nytt

På prylfronten har det faktiskt hänt en del sedan detta inlägg. Vissa saker har strukits från listan, då jag insett att jag egentligen inte måste uppdatera mig just nu, t.ex. jacka och kängor. Andra saker som GPS är bara okynnesbegär. Det jag kan stryka på riktigt är dunsovsäck och isyxa. Nu återstår stegjärn och annan klätterutrustning som jag egentligen inte behöver till just Aconcagua, men det finns ju andra berg, t.ex. Mont Blanc ;)

Dunsovsäck
Glaciäryxa
Stegjärn
Klättersele
Klättertillbehör
(Mp3-spelare)

Sovsäcken är just nu på väg med posten. Jag lägger upp en bild på den så fort jag fått den :)

Till topps! Joel

Kommentarer
Postat av: Ylvan

Hur gick det med påsken? Blev det någon Norgetripp?

2008-03-26 @ 00:05:49
URL: http://ylvans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0