Träning v23

Denna vecka har inneburit mycket träning, kanske lite mer än behövligt, men ibland blir det så. Dels kan det förklaras av att fotbollssäsongen har kommit igång och det var så kul att spela, dels så körde jag träningspass i både cykling och löpning under helgen. Cykelturen gick till Rättvik och tillbaka, och det är ett led i min träning inför sommarens cykling mellan Treriksröset-Smygehuk som kommer att gå av stapeln i slutet av denna månad. Till detta projekt är tre veckor avsatta. Hm, slutet av månaden, det är ju snart det! Löpturen genomfördes i terräng och med en packning på 6-7 kg, dvs. en testtur inför helgen då jag ska springa Vasaloppsleden.

Cykel till jobbet
Fotboll i tisdags och torsdags (90 resp. 60 min)
Löpning 12 km i onsdags
Styrketräning (60 min)
Cykeltur Falun-Rättvik-Nittsjö ToR, 127 km
Löpning i söndags med packning, 21 km

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0