Träning v7

Måste bara säga det att Funbeat är en riktigt rolig sida :) Jag har roat mig med att kolla in min statistik sedan i somras, och den ger vid handen att jag har

- cyklat till jobbet 114 ggr, under 3435 min (57,5 h) till en total distans av 1030 km
- spelat 44 pass innebandy, under totalt 2660 min (44 h)
- sprungit 58 löppass, under 2916 min (48,5 h) och samlat på mig en total distans av 582 km.

Sedan har jag ju tränat en del annat också, men detta är de tre stora posterna sedan i juli-07.

Nåväl, denna veckas träning var klart godkänd.

Cykel till jobbet
Innebandy i tisdags och torsdags (60 min/gång)
Löpning 10 km i onsdags, fredags och söndags

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0