Räkenskaper

Det har nu börjat bli dags att summera kostnaderna inför resan. Givetvis tillkommer det en hel del utgifter på plats, men hittills har jag lagt ut dessa summor på följande poster:

Resor (flyg/tåg) 13998
Vaccin 620
Allmänt/förbrukningsmaterial 1024
Mat/snacks 1588
Totalt 17230

Det innebär att jag har knappt 8000 kvar på min budget på 25000, och det ska räcka till boende och resor på plats samt klättertillstånd och mulåsnetransport. Sedan brukar det alltid tillkomma massa utgifter som man inte tänker på. Det är bra att man inte kan göra av med så mycket pengar på själva berget, kanske klarar jag av att hålla mig inom budgeten.

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0