Träning v33

Det är konstigt, men jag har börjat utveckla friluftsabstinens. Trots, eller kanske tack vare, att jag varit ute så mycket denna sommar, så drabbades jag nyligen av en känsla av saknad och desorientering. Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra av mig själv när jag inte hade något äventyr (inom en snar framtid) att planera och se fram emot. Fast känslan kan delvis vara kopplad till att jag har börjat jobba denna vecka :) En fördel med arbetet är att man kan börja återgå till sina normala träningsrutiner. En annan bra grej är att jag faktiskt ska ut på en fjällvandring med jobbet nästa vecka, och så har man rått bot på den abstinensen ;)

Cykel till jobbet
Löpning 12 km i lördags
Rask promenad 7,5 km i söndags
Styrketräning (60 min)
Backträning, vandrade Lugnets mördarbacke 10 ggr med 13 kg packning i söndags(180 min) .

Till topps! /Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0