Rycken ni vet...

Var ut idag och sprang milen. Det var en vecka sedan jag löptränade senast, dels pga. att jag inte haft tid, dels pga. det dåliga vädret. Det var tungt idag, man sprang mest och spände sig, både uppför och nedför, t.o.m. på flacken för att man var rädd för att halka och slå upp sträckningen i ryggen som aldrig tycks vilja ge med sig. Så fort den verkar ganska ok, så slår jag upp den igen. Undrar om innebandyn har något med det att göra ;-) Min hemmasnickrade diagnos säger att det rör sig om någon form av Lumbago, vilket tydligen är ett ganska vagt begrepp för ländryggsproblem.

Nåväl, det var skönt att ta sig en runda iaf, trots att det inte gick så fort. Nu ska jag gå och se till tvätten.

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0