Ett år

... så länge är det kvar till Aconcagua, eller rättare sagt, lite drygt ett år. Tanken är att jag ska åka till Aconcagua över jul och nyår 08/09. Preliminärt så åker jag någon gång under vecka 51 (08) och åker hem under vecka 1 (09).

Ett år, på ett sätt känns det väldigt länge tills dess. Ibland känner man sig lite ivrig och otålig, men å andra sidan så står det inte på förrän det har gått ett år, och då plötsligt tycker man att det blir väldigt stressigt och kort om tid. Fast just nu känns det skönt att det är ett helt år kvar. Det är så mycket jag ska hinna testa, köpa, göra och sätta mig in i inför Aconcagua.

image12
Tempus fugit.

Till topps! /Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0