Nu händer det saker

Det börjar hända saker nu på friluftslivskanten. Dels har jag ju bokat in Antarktis till julen 2016. Det blev uppskjutet ett år pga. olika omständigheter. 
 
Men om mina planer går i lås, så blir det att bestiga *Umpa Lumpa till våren eller nästa höst. Det är skulle i så fall bli en förstabestigning vi pratar om. Till stor del handlar det om vem/vilka jag får med mig som sällskap.
 
Sedan blev jag kontaktad via nätet för ett par veckor sedan. Det var två herrar som planerar att korsa Grönland på skidor sommaren 2017. Ett gammalt projekt som jag också haft, men som legat i träda ett tag. Nu blev jag tillfrågad om jag ville hänga på och jag var inte sen att tacka ja.
 
Så just nu jobbar jag med tre härliga projekt parallellt. Var och ett med ca. sex månaders mellanrum. Framtiden bådar gott till antalet tältnätter. Apropå, tältnätter tänker jag se till att få några fler nu under hösten.
 
Till topps! /Joel

Kommentarer
Postat av: Anders

Ja har man tid så.

2015-09-01 @ 23:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0